<<< Übersicht  <<< Voriges Kapitel  Nächstes Kapitel >>>



B  I  B  L  I  O  T  H  E  C  A    A  U  G  U  S  T  A  N  A

 

 

 

 
Das Volksbuch von Dr. Faust
um 1580

 


 






 




37

Von einer Abentheur
mit einem Heuwagen:

Er kam einmahl gen Gottha jnn ein Stettlin Da Er zuthuen gehabt / Als nun die zeit jm junio ward / vnnd man das hew allenthalben herein fuere/ jst Er mit ettlichen seinen Bekandten spaziern ganngen am Abent wol bezecht/

Als nun Doctor Faustus vnnd die jm gesellschafft leissten fur das Thor kamen vmb den Graben spaziern / begegnet jm ein Wagen mit hew / Doctor Faustus gieng auf dem Fuerweg / Das also der Baur notthalben jn Ansprechen hat muessen jm zuentweichen / Er könne sich wol neben dem Fuerweg enthalten/

Doctor Faustus so bezecht / Antwort jm / Nun will jch sehen ob jch Dir oder du Mir weychen muest / Hörstu Baur / Hastu nie gehört Das einem Vollen Mann ein Hewwagen ausweichen soll / Der Baur ward daruber erzurnet gar dem Fausto vil Trutziger Wort /

Doctor Faustus Antwort/ Wie Bawr / Woltestu mich erst Darzue Bochen / Mach nicht viel jch friss Dir den Wagen / Das hew / vnnd die Pferdt / der Bawr Antwurt jm so friss mein Dreckh Doctor Faustus verblendt jn Hierauf / nicht anderst Dann das der Baur Mainte / Er hab ein Maul so gross als ein zuber / vnnd Frass oder verschlang am Ersten Die Pferdt / Darnach das Hew vnnd den Wagen/

Der Baur Forchtsam vnnd erschrockhen lief eylendts zum Burgermaister bericht jn der Warheit wie es alles erganngen wer / Der Burgermeister gieng mit jm behend Dise Geschicht zusehen / Als Sie aber fur das Thor kamen / funden Sie alles wie vor.
 
 
 
<<< Übersicht  <<< Voriges Kapitel  Nächstes Kapitel >>>