<<< Übersicht  <<< Voriges Kapitel  Nächstes Kapitel >>>



B  I  B  L  I  O  T  H  E  C  A    A  U  G  U  S  T  A  N  A

 

 

 

 
Das Volksbuch von Dr. Faust
um 1580

 


 






 




53

Von vier Zauberer.
so einander die Köpff Abgehawen/
vnd wider aufgesetzt /
dem auch Doctor Faustus beygewont /
vnnd was furnemlichs betriben hat:

Doctor Faustus kam auf ein Zeit gen Franckhfurt auf die Fasten Mess Da Er von seinem Geyst Mephostophile bericht ward / wie jnn ainem Wirtshauß bey der juden Gassen Vier zauberer waren Die einander die kopff abhieben / vnnd Sie zum Balbierer schickhten Sie zue Salbiern / Da viel Leuth zusehen /

Das VerDross den Faustum vermaint wer des Teufels Haan jm Korb allein / geet dahin solchs auch zubesehen / Da Sie die Zauberer schon beyeinander waren / Die kopff abzuhawen / bey jnen ward der Balbierer der soll die köpff hernach butzen vnnd zwagen auf dem Tisch aber hetten Sie einen glesernen hafen mit Distiliertem Wasser / einer vnder jnen der Furnembste zauberer ward / Der jr Nachrichter der zaubert dem Ersten ein Lilien jnn hafen / die gruenet Daher / vnnd nannt diss die Wurtzel des Lebens /

darauff richt Er den Ersten / Ließ den kopf Balbiern / vnnd setzte jm wider auf / bald verschwand die Lilien/ vnnd hett er seinen kopff wider ganntz / das thett Er auch dem Andern vnnd Dritten Zauberer / Die alle Lilien jm wasser hetten / gericht vnnd Balbiert worden / Auch jnen die köpff wider aufgesetzt.

Als es nun am Nachrichter ward / vnnd sein Lilien des Lebens jm Wasser stuende oder daher wuechs / ward jm auch der Kopff abgeschlagen / vnnd Da es an deme das man jm zwueg vnnd Balbiert/ ward Doctor Faustus gegenwerttig / den solliche Zauberej verdross/ vnnd auch sahe den Hochmuett des Principal Zauberers / wie er so frech auch mit Gottes schwuer vnnd gelechter jm den kopff ließ herab hauwen /

also gehet Doctor Faustus zum Tisch da der haf vnnd Bluem der Lilien ward / nimpt ein Messer / hawet dar / vnnd schlitzt den Bluemenstengel voneinander Da es dann niemand war genomen hett/ Die Zauberer wolten jn widerumb aufsetzen / Aber da ward kein hilff vnnd muest der also jnn sünden sterben /

Sie sahen hernach den stengel voneinander zerhawen / Da sie nicht abnemen könndten/ wie es zueganngen wer / Also bezalt der Teuffell seine Dienner mit sollichem Ablaß. Wie jn aber Doctor Faustus bezaubert / also ist Er gleicherweiß bezalt / vnnd hat auch schandtlich sein Absolution empfanngen /
 
 
 
<<< Übersicht  <<< Voriges Kapitel  Nächstes Kapitel >>>