BIBLIOTHECA AUGUSTANA

 

Johannes Eck

1486 - 1543

 

Tractat von den landen Scithia

 

[K1v]

 

________________________________________________________

 

 

 

 

<verso> namen nennt und jm rüfft zuo laden von der gesipten freundt / und seiner wolgünner wegen zuo kommen zuo dem mal zeyt / und so er also kain antwurt gibt keret er wider mitt dem roßs zuo hauß zuo werben das jm kain antwurt worden sey/ unnd also achten sy fürbaß entschuldigt und aller pflicht entladen sein. Essen trincken unnd seind frölich zuo eern dem gestorben. Solicher vil und mer fröm oder gewonhayten / haben dieselben Scithi oder Ciarchassi / die ich von kürtz wegen under laß des furnemens (so ferr mir der allmechtig genad gibt) mit der zeit von disen und andern völckern / dero leben sitten und gewonhaiten ich selbst erfaren hab zuo beschreyben und an das liecht zuo pringen in aygentlicher warhait / und will yetzund diß mein beschreyben enden.

 

Getruckt und vollendet in der kayserlichen statt Augspurg / nach der geburt christi unsers herren. tausent fünffhundert, und im Achtzehenden jar.