<<< Übersicht  <<< Voriges Kapitel  Nächstes Kapitel >>>



B  I  B  L  I  O  T  H  E  C  A    A  U  G  U  S  T  A  N  A

 

 

 

 
Das Volksbuch von Dr. Faust
um 1580

 


 






 




65

Was Doctor Faustus thett
als Er noch ein Monat auff sein End hett:

Dem Doctor Fausto Lief das ziel daher wie ein Stundglaß / vnnd als Er noch ein Monat vor jm hett das seine .24. jar ausgeen solten / darauff Er sich dem Teuffel Versprochen / wie jr vernomen habt / Da wardt Doctor Faustus Erst klainmuettig erschlagen / vnnd jnn hochster schwermuettigkeitt / vnnd ward jm wie ainem Gefangnen Mörder vnnd Rauber so das Vrtheil jnn Gefengknus empfangen / vnnd der Straff dess Todts gewerttig sein muest /

Dann Er war geengst jmmer wainendt mit jm selbs redent / gauckgelt mit der handt / Achtzget vnnd Seunftzget nam vom Leib ab / vnnd liess sich nicht sehen / So wolt Er auch den Geyst nicht mehr haben oder Leyden/
 
 
 
<<< Übersicht  <<< Voriges Kapitel  Nächstes Kapitel >>>