B  I  B  L  I  O  T  H  E  C  A    A  U  G  U  S  T  A  N  A
           
  Eine Augsburger Sittenlehre
1476
     
   


E i n e   A u g s b u r g e r
S i t t e n l e h r e   1 4 7 6


f o l .   1 r   -   1 v

_________________________________________________


[1r]
das Register      

  Zů dem ersten jnnhaltet dz půch wie sich ein junger mensch in gůten siten mit worten und wercken gegen got und dem menschen haltden sol.

  Jtem darnach volget gar ein schöne hijstori von dem kunig Appolonio der ein künig in Tiria und Sÿdonia gewesen ist mit sechßundreÿssig figuren gar lustig und kürczweÿlig zů lesen.

  Jtem auch vindet man in disem půch ein schöne sermon oder predig / wie sich zweÿ menschen in dem sacrament der heÿligen Ee halten süllen.

  Item darnach volget der geistlich menschen spiegel darjnn ein mensch lernet seyn selbs erkantnuß gar heÿlsam zů hören. [1v]

  Jtem dar nach volget Processus Juris wie man sich in ein recht schicken sol mit seinen lateinischen worten / so man vor keÿserlichen weltlichen und geÿstlichen rechten prauchen thůt vast ein nüczliche materi Auch wie man höf und mülen verleihen sol.