<<< Übersicht  <<< Voriges Kapitel  Nächstes Kapitel >>>



B  I  B  L  I  O  T  H  E  C  A    A  U  G  U  S  T  A  N  A

 

 

 

 
Das Volksbuch von Dr. Faust
um 1580

 


 






 




41

Ain Abentheur
mit ainem Andern Heuwagen:

Doctor Faustus kam jnn ein Stättlin Zwickaw genannt / Da jm vil Magistrj Gesellschaft laistetten / Vnnd als Er mit jnen nach dem Nacht Essen spaziern gieng / begegnet jm ein Paur der fuert ein grossen Wagen voll Omath / Den sprach Er ahn / was Er nemen wolt / vnd jn genueg lassen Essen / waren also eins Vmb ein kreutzer oder Lewen pfening / Dann Der Baur Mainet / Er tribe nur sein gespött mit jm /

Doctor Faustus Hueb an so geytzig zue Essen / Das alle vmbstender sein Lachen muestñ / verblendt den Bawren Das jm Bang wardt / Dann Er solchs schon auf den halben theill hinweckh gefressen hett/ wolt der Bawr zufriden sein / das jm das halbtheil blib so mueß Er dem Fausto sein willen machen / Als Er aber an seinen Orth kam / hat Er das Omath wie zuuor auch/
 
 
 
<<< Übersicht  <<< Voriges Kapitel  Nächstes Kapitel >>>