<<< Übersicht  <<< Voriges Kapitel  Nächstes Kapitel >>>



B  I  B  L  I  O  T  H  E  C  A    A  U  G  U  S  T  A  N  A

 

 

 

 
Das Volksbuch von Dr. Faust
um 1580

 


 






 




43

Ein Abentheur
mit Vollen Bawren:

Doctor Faustus ward jnn einem Wirtshauß jnn einer zech / Darjnnen vil Tisch Voller Bauren waren / Die nun dess Weins zuuil hetten / Derhalben ein geschray anfiengen mit Singen vnnd Schreyen / das keiner sein aigen wort hören könndte / Doctor Faustus sagt zu dem der jn beruefft hat / habt acht jch will jnen bald abhelffen / Als die Bawren jnn noch grosserm geschray vnnd gesang warñ / Da verzaubert ers Das allen Bawrn Das Maull offen stuendt/ vnnd kondts keiner zubringen / sahe ein Baur den Andern an / Dann es ward gar still worden / welcher Baur fur die stuben hinauß kam / Der hett gewonnen / kam jm sein sprach wider / Also das jnn kurtzer frist noch vil mehr von Den Bawren Da waren.
 
 
 
<<< Übersicht  <<< Voriges Kapitel  Nächstes Kapitel >>>