<<< Übersicht  <<< Voriges Kapitel  Nächstes Kapitel >>>



B  I  B  L  I  O  T  H  E  C  A    A  U  G  U  S  T  A  N  A

 

 

 

 
Das Volksbuch von Dr. Faust
um 1580

 


 






 




44

Von ainem Kauff
mit Funff Schwein:

Doctor Faustus Huebe widerumb einen Wuecher an / Dann Er rust jm Funff gemöster Sew Zue / Die verkaufft Er aine vmb Sechs gulden doch mit dem Pact des Sawtreibers / das er vber kein wasser mit jnen kommen noch schwimmen soll / Doctor Faustus zoch wider haim / Der Sewtreuber oder Keuffer/ wie die Schwein sich jm Kott besudelten / treibt Er sie jnn ein Schwem / Da verschwanden Sie / vnnd schwamen lautter strowisch empor / Der Kauffer muest also mit schaden dahin gehn / Dann er wust nicht mehr wer der verkauffer gewest wer etc.
 
 
 
<<< Übersicht  <<< Voriges Kapitel  Nächstes Kapitel >>>